15ο Ράλλυ Δαναών με επίκεντρο Άργος και Μυκήνες
Το διήμερο Ράλλυ Δαναών, μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, που έχει ως έμβλημα την Πύλη των Λεόντων των Μυκηνών και διεξάγεται αδιάλειπτα για 15 χρόνια, φέτος θα διεξαχθεί το Σάββατο 6 και την Κυριακή 7 Νοεμβρίου.
Το 15ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ αποτελεί μια συνδιοργάνωση του Ac3 (Argolis Classic Car Club) με την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Άργους-Μυκηνών και έχει ως επίκεντρο την Αργολίδα.
Το 15ο ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ ξεκινώντας από τις ιστορικές, γραφικές διαδρομές του Δήμου Άργους-Μυκηνών, Μύλοι, Κιβέρι, συνεχίζει προς Άστρος, Πάρνωνα, Ελαιοχώρι, Ανδρίτσα, Βελανιδία επιστρέφει στη Νέα Κίο, για το τέλος της 1ης ημέρας και από το ίδιο σημείο για την επανεκκίνηση της επόμενης με διαδρομές και στην Κορινθία.
Οι ασφάλτινες διαδρομές θα ικανοποιήσουν την κατηγορία regularity αλλά και την κατηγορία touring που θα κινηθεί σε πιο χαλαρό ρυθμό απολαμβάνοντας τα φθινοπωρινά τοπία και χρώματα, καταλήγοντας στο γραφικό Κεφαλάρι, για τερματισμό και γεύμα απονομής στο http://ktimavasiliou.gr/index.php/2018-01-04-15-49-42.
Με σημείο αφετηρίας το Ι.ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ AUTOVISION, όπου θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός-τεχνικός έλεγχος (08:30-10:30) και εκκίνηση το Σάββατο 11:00, οι συμμετέχοντες θα καλύψουν σε 2 ημέρες συνολικά περίπου 390 χιλιόμετρα, όπου θα περιλαμβάνονται 14 Ε.Δ.Α, συνολικού μήκους 200 χλμ. με Μ.Ω.Τ έως 50χλμ/ώρα .
Oι 100 και πλέον χρονομετρήσεις των Ε.Δ.Α, θα γίνουν στο 1/10 του δευτερολέπτου(0.1), με το δορυφορικό σύστημα GPS και η έκδοση και άμεση ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο από την https://anube.es/.
Τα πληρώματα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν (α) κατηγορία Regularity ΜΩΤ όπου επιτρέπονται όλα τα όργανα απόστασης-χρόνου (β) κατηγορία Regularity ΜΩΤ, χωρίς συνδεδεμένα όργανα (Α/Ο) (γ) κατηγορία Τouring, χωρίς συνδεδεμένα όργανα (Α/Ο), λιγότερες χρονομετρήσεις, με ΙΔΑΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ και μικρότερη διαδρομή. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ιστορικά αυτ/τα κατασκευής έως και το 1991. Δεκτά, αλλά εκτός γενικής κατάταξης γίνονται και υπό ένταξη ιστορικά αυτ/τα (potentially historic FIVA) κατασκευής από το 1992 έως και το 2001 (κατηγορία GT), των οποίων η επιλογή έγκειται στην κρίση του οργανωτή.